اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

  •  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا، به لاویا اطلاع داده شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی کلاف چوب ، خط و خش و مانند آن روی تابلو که در اثر استفاده نادرست کاربر یا مامور حمل بار از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب ، نگهداری و غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی از لحاظ طیف رنگ و کنتراست صفحه نمایش شما تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.
  • سایز بوم میتواند در برخی موارد ما بین 1 الی 2 سانت کچکتر باشد

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به لاویا طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پریم ور اطلاع داده شود.
  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پریم ور تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.